Advertenties op Photofacts

Het laatste nieuws over het Phototalk forum.
Plaats reactie
Elja
Beheerder
Contacteer:

Advertenties op Photofacts

Bericht door Elja » do 30 jun 2011, 19:45

Sinds deze week is Photofacts overgestapt van Google Adsense naar IM Networks voor de verzorging van advertenties op de site(s). IM Networks neemt voor mij zo een werkje uit handen waar ik zelf niet zo nodig veel tijd in wil stoppen; ik schrijf liever leuke artikelen. :)

Door de overstap is het wel mogelijk dat er meer opvallende advertenties op Photofacts verschijnen, denk aan een brede balk die aan de onderkant van het scherm staat 'over' de site heen. Ik heb afgesproken dat er geen advertenties midden in het beeld verschijnen over de teksten heen (daar ben ik zelf namelijk ook geen fan van).

Wanneer IM Networks geen specifieke advertenties heeft voor op Photofacts worden de gebruikelijke Google Ads getoond. IM Networks heeft ook contacten met partijen als Canon en andere cameramerken.

Door de overstap zouden de inkomsten van de advertenties in principe moeten stijgen, hoeveel (en of het werkelijk zo is) moet nog blijken. Dat zou indirect ook goed moeten zijn voor de Photofacts lezers; meer inkomsten zorgt er ook voor dat ik meer voor Photofacts kan doen.

Mochten er vragen zijn over deze overstap, of wil je graag je mening er over kwijt; laat het hier weten!

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

duusker

Re: Advertenties op Photofacts

Bericht door duusker » di 05 jul 2011, 09:46

Beste Elja,
Groot gelijk dat je het werk versimpelt en de inkomsten verhoogt. We hebben toch allemaal het artikel gelezen met de 12 smoezen om iets gratis te doen?
En de advertenties op photofacts zijn meestal relevant.
Albert

Plaats reactie