Voorstellen

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
LeroyWavereer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Voorstellen

Bericht door LeroyWavereer » di 16 okt 2018, 09:52

Hoi! Ik ben Leroy en fotografeer sinds 2013 met mijn spiegelreflex. Toen alleen nog huisdieren, de tuin en gebouwen etc. Nu ben ik meer bezig met portretfotografie. Ik ken op zich de basiskennis (ISO, diafragma, sluitertijd). Ben hier voor meer vragen en inspiratie! :)

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable