Even voorstellen..

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Kika83
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Even voorstellen..

Bericht door Kika83 » wo 28 mar 2018, 13:28

duynduyn schreef:
di 27 mar 2018, 20:49
Leuk weer even een opleving op dit forum :D
...onze gezamenlijke leuke hobby kent vele liefhebbers en is een leuk forum waard.
Jaa, daar ben ik het roerend mee eens, dus heel fijn dat jullie je ook in het gesprek mengen, Jan en Eric - gezellig! Maar wat jammer dat het zo'n werk was om het op gang te houden, Jan... Ik zal ook wel veel te ouderwets denken over dat soort dingen. Tegenwoordig is e-mail zelfs "ouderwets" :shock: Maar goed, lijkt mij iig super leuk en handig om af en toe wat bij te kletsen hier!

Eric, ik zie alweer dat we een heuse professional in ons midden hebben, of niet? Nou ja, iig verder gevorderd dan ik nog :D Ik ben net bezig met de basics ontdekken van mijn Canon EOS (gelukkig is die mega-gebruiksvriendelijk, haha), maar vind het geweldig om dit soort technische praat te lezen. Een goede vriend van me probeert me nu ook het een en ander bij te brengen, beetje als mentor, aangezien hij ook echt al een stuk professioneler is (geeft workshops en stelt wel eens zijn werk ten toon enzo). Ben ook zo blij met mijn Canon, want zaken als de effecten direct in je zoeker zien, is echt een grote plus voor een beginnerling als ik, maar ook gewoon altijd wel handig, denk ik. Is dat bij de Nikon helemaal niet? En ja, Olympus is natuurlijk ook een geweldig merk! Vond dit "artikel" wel erg vermakelijk, trouwens. Die frames en composities helemaal anders, en dan toch vergelijken, haha. Oh, er is ook gewoon teveel moois aan apparatuur in de wereld! Word je hebberig van, hehe 8-)

Drukken jullie trouwens ook wel eens flyers af e.d.? Bijvoorbeeld voor een tentoonstelling, om voorbeelden van je werk te laten zien of diensten aan te bieden ofzo? Ik ben een beetje op zoek naar een goede drukker die mooi, maar niet àl te duur flyers kan drukken (is een verrassing voor die fotograaf die me nu helpt). Ik zag dat deze website klimaatneutraal drukt - vind ik wel zo'n fijn idee - maar of de foto's dan ook goed tot hun recht komen...? Wat zouden jullie aanraden, waar kan ik het beste op letten?

Fijne woensdag nog!
Nicoline

egerards
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Even voorstellen..

Bericht door egerards » do 29 mar 2018, 13:31

Nicoline, ik zou mezelf niet meteen een heuse professional willen noemen (ben nog steeds full time ICT'er), maar ben het stadium van slechts enthousiasteling ook al weer enige tijd ontgroeid. Ik heb enkele bruiloften gedaan, doe soms betaalde opdrachten en ik houd er sowieso van om zo nu en dan met de camera erop uit te trekken en mooie plaatjes te schieten. Te weinig tijd en slecht weer zitten daar nog wel eens in de weg, hoewel met de laatste Olympus camera hoeft het weer ook geen belemmering meer te zijn. :-)

Tot op heden heb ik nog geen flyers laten drukken, dus daar kan ik geen zinnig advies over geven. Ik moet wel binnenkort echt eens een keertje visitekaartjes gaan regelen, die zijn me al te vaak gevraagd...

Iedereen alvast een fijn paasweekend toegewenst!

Plaats reactie