De grote canvastest 2011

Het laatste nieuws over het Phototalk forum.
priemers
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: De grote canvastest 2011

Bericht door priemers » di 02 apr 2013, 09:56

Het topic is alweer van een tijdje geleden, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze test ook daadwerkelijk is uitgevoerd en of er resultaten van zijn. Ik ben namelijk eigenaar van Vergelijk canvas en ben dus op zoek naar alle informatie die over die onderwerp gaat. Kan iemand mij vertellen of er resultaten zijn? En natuurlijk of ik deze kan/mag gebruiken?

Elja
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Elja » di 02 apr 2013, 19:26

Helaas is het er nooit van gekomen om de test uit te voeren.
Wel iets om weer eens op te pakken.

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

skyfox
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door skyfox » do 11 jul 2013, 08:04

Lijkt me een nuttige test. Elja, wat heb je nodig om dit weer op de rails te krijgen?

Klaas Jansen

Bericht door Klaas Jansen » ma 09 sep 2013, 22:47

Ja leuke test! lijkt me ook erg interessant om te zien! Toevallig kwam ik nog een aantal kortingscodes die je kan gebruiken voor het printen op canvas. misschien heb je wat aan ;)

http://www.kortingscodevinden.nl/webprint-kortingscode/

Succes!

Plaats reactie