De grote canvastest 2011
-
- Lid geworden op: wo 28 nov 2012, 08:49 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: De grote canvastest 2011
Het topic is alweer van een tijdje geleden, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze test ook daadwerkelijk is uitgevoerd en of er resultaten van zijn. Ik ben namelijk eigenaar van Vergelijk canvas en ben dus op zoek naar alle informatie die over die onderwerp gaat. Kan iemand mij vertellen of er resultaten zijn? En natuurlijk of ik deze kan/mag gebruiken?
Helaas is het er nooit van gekomen om de test uit te voeren.
Wel iets om weer eens op te pakken.
Elja
Wel iets om weer eens op te pakken.
Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio
-
- Lid geworden op: vr 01 jun 2012, 10:21 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Lijkt me een nuttige test. Elja, wat heb je nodig om dit weer op de rails te krijgen?
-
- Lid geworden op: ma 09 sep 2013, 22:32 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ja leuke test! lijkt me ook erg interessant om te zien! Toevallig kwam ik nog een aantal kortingscodes die je kan gebruiken voor het printen op canvas. misschien heb je wat aan
http://www.kortingscodevinden.nl/webprint-kortingscode/
Succes!

http://www.kortingscodevinden.nl/webprint-kortingscode/
Succes!