croptool lightroom

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
greet
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

croptool lightroom

Bericht door greet » wo 17 apr 2019, 05:57

ik wil meerdere foto's croppen met de verhouding 5x7 maar elke foto apart croppen als ik dit doe moet ik bij elke foto
telkens deze beeldverhouding invoeren het slotje springt telkens open als ik naar de volgende afbeelding ga en dan moet ik opnieuw voor 5x7 kiezen is er een manier om deze beeldverhouding vast te zetten zodat ik sneller de foto's dezelfde crop kan geven. bvd voor uw reactie

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable