Voorstellen

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Babette
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Voorstellen

Bericht door Babette » di 11 jun 2019, 15:25

Hi photofacters,
Een korte introductie van mijzelf

Sinds begin dit jaar begonnen met me actief te verdiepen in fotografie. Maak met veel enthousiasme foto's van allerlei onderwerpen.

Zelfs al een poging gedaan om te organiseren met lightroom en te bewerken met photoshop.

Ik hoop via deze site veel te leren

Groetjes
Babette
Nikon D800
Nikon D3200
Tamron AF18-200 F3,5-.6,3 IF macro
Nikon E 50mm 1:1,8
Tamron SP90mm F/2,8Di macro1:1VC USD

egerards
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voorstellen

Bericht door egerards » do 13 jun 2019, 09:29

Hoi Babette,

Welkom hier, maar houd in gedachten dat er zeer weinig activiteit is op dit forum. Zelf neem ik om de paar maanden een kijkje hier (en toevallig dan vandaag), maar er gebeurt amper iets. Zelf kijk ik bijna dagelijks op de forums van DPReview, waar heel veel meer activiteit is, maar dat is dan ook internationaal georiënteerde website.

Groeten, Eric

Babette

Re: Voorstellen

Bericht door Babette » vr 14 jun 2019, 19:04

Hi Eric
Ik merk inderdaad wel in activiteit

Wat is de oorzaak?
Hoop dat t beter wordt .

De academy via d ik geweldig vandaar hier ook een poging
Groetjes
Babs
Nikon D800
Nikon D3200
Tamron AF18-200 F3,5-.6,3 IF macro
Nikon E 50mm 1:1,8
Tamron SP90mm F/2,8Di macro1:1VC USD

Plaats reactie