Alweer een nieuwe...

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Tini
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Alweer een nieuwe...

Bericht door Tini » wo 13 mar 2019, 09:59

Enthousiast in het fotograferen in alles wat me raakt in de natuur. Meestal ga ik op zoek naar roofvogels maar kom even vrolijk thuis met een serie eenden, spiegelingen, prikkeldraad met vachtbolletjes in het zonlicht, spinnen, of gewoon mooie landschapsfoto's. En soms... en roofvogel. Meestal buizerd. Zwart wit foto's mooi om naar te kijken maar nog niet om zelf iets mee te doen. Ik ben een paar jaar lid van onze fotoclub. Ik tob mezelf door allerlei fotoprogramma's voor het goed nabewerken op mijn pc maar krijg steeds het gevoel dat het meer verpest dan het toevoegt. Al ik de foto dan uitdraai, is ie toch weer mooi geworden. Hoe mooi kan het zijn. Het lijkt me om mijn kennis te vergroten daarom heel leuk en leerzaam om deel te nemen aan dit forum.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable