Fotograferen in een Theather

Een plek voor alle foto's waarvoor (nog) geen aparte categorie is.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kolmer77
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Fotograferen in een Theather

Bericht door Kolmer77 » zo 02 jun 2019, 21:41

Beste Fotomagnaten,

Ik heb binnenkort een dansshow van onze dochter in een Theather in Rijswijk.
Ik ben een gevorderde amateur fotograaf, maar het is meestal led licht wat ze gebruiken.
Ik gebruik een Nikon body D500, en gebruik diverse objectieven.
Fotograferen is meestal niet toegestaan tijdens en show.
Ik heb een hekel aan bewerking een fito moet van nature al goed zijn, behalve wat bijschaven maar meer niet.
Welke Instellingen kan ik het beste gaan gebruiken om te fotograferen met led lucht, wat een enorme uitdaging us.

Ik hoor graag van jullie.

Mvg,
Roy77

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable