Sony A7s III

Aankondigingen van nieuwe producten en andere nieuwtjes op fotografie gebied.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Dan
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Sony A7s III

Bericht door Dan » do 19 dec 2019, 13:46

Hallo allemaal,

Ik zag op de website van https://www.cameradeals.be/ een nieuwsbericht over de nieuwe Sony A7s III. Nu vraag ik mij af waarom Sony zoveel A7 versie's maakt en wat het verschil is. De A7s serie zou dan voornamelijk voor film zijn, maar wat is het verschil tussen de A7r en normale A7's? Welke gebruik je voor wel soort fotografie?

Danku, Dan.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable