Castlefest 2011

Niks te doen aankomend weekend? Kijk hier of er nog leuke fotografie evenementen in de buurt gehouden worden.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ErikDignumFotografie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Castlefest 2011

Bericht door ErikDignumFotografie » zo 26 jun 2011, 19:50

Hallo,

Zie www.castlefest.nl.

Van de site geplukt:

Castlefest is hét middeleeuws - fantasy evenement van Nederland met inmiddels een grote Europese bekendheid. Op Castlefest, dat traditiegetrouw in het eerste weekend van Augustus plaatsvindt in de mooie tuinen van Landgoed Keukenhof in Lisse, zal alles in het teken staan van onze fantasywereld.

Met toonaangevende bands uit heel Europa, catering volledig in stijl, van alles om te zien en te doen en een festivalmarkt is het een evenement om meer dan een dagje naartoe te gaan. Ga lekker verder kijken op de site en kom op 4, 5, 6 en 7 augustus gezellig met ons meegenieten op Castlefest.

Gr.

Erik

JacTrum
Beheerder
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Castlefest 2011

Bericht door JacTrum » zo 26 jun 2011, 21:09

Een leuke tip! Ik wil al lang eens zo'n evenement meemeken/fotograferen. 'Helaas' ben ik die week net met vakantie, maar het is beslist een aanrader!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 /Nikon 2.8/24-70 /Nikon 2.8/105 Micro / Nikon 2.8 70-200 VRII / Nikon Speedlight SB 910 flitser

Elja
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Elja » zo 26 jun 2011, 22:36

Inderdaad wel leuk, allemaal mensen die zich op een bijzondere manier uitgedost hebben.
Hebben ze niet iets dergelijk wat dichter bij mij in de buurt? :)

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

ErikDignumFotografie

Bericht door ErikDignumFotografie » zo 26 jun 2011, 22:41

Elja
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Elja » zo 26 jun 2011, 23:33

Venlo, da's inderdaad een stuk dichterbij voor me.
Eens kijken of ik daar 17 of 18 september een kijkje kan nemen.
Wellicht een leuk voorstel voor bij de fotoclub waar ik bij zit!

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

ErikDignumFotografie

Bericht door ErikDignumFotografie » zo 24 jul 2011, 22:45

Hallo,

Nog twee weken! Castlefest dus! Leuk evenement, op mooie locatie, met fantastisch geklede mensen, waarschijnlijk incl. myzelve... ;)

Gr.

Erik

Plaats reactie