Fototentoonstelling met workshops 23 en 24 juli

Niks te doen aankomend weekend? Kijk hier of er nog leuke fotografie evenementen in de buurt gehouden worden.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
annoh
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Fototentoonstelling met workshops 23 en 24 juli

Bericht door annoh » wo 13 jul 2011, 17:41

In het weekend van 23 en 24 juli openen maar liefst 28 kunstenaars in het Wadengebied van Friesland hun atalier. Ook mijn atalier is geopend. Ik laat recent fotowerk zien, portret, wad, Suriname, en ik geef workshops 'Hoe maak je een fotoboek mooi'. Deelnemers krijgen een kortingsbon voor bestellen van fotoboek van 50%.

Info:
www.camerastuffreview.com
www.slikwerk.nl
Workshops portretfotografie en fotobewerking, fotoweken in Frankrijk en Friesland: http://www.annohuidekoper.nl

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable